מחפשים שילוט לעסק? אנחנו כאן לשירותכם!

מלאו כאן את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    אותיות תלת מימד

    באמצעות אותיות תלת מימד, נייצר בולטות גם פיזית וגם תודעתית לקהל הלקוחות הפוטנציאליים שלך.

    נעצב שלט מושך כאשר שם העסק יובלט באמצעות אותיות בתלת מימד כמובן שניתן לשלב גם תאורה באותיו ובכך למשוך תשומת לב גם בשעות הערב.

    מחפשים שילוט לעסק? אנחנו כאן לשירותכם!

    מלאו כאן את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      סוגי השילוט שלנו נוספים

      אותיות תלת מימד במחיר שווה

      השלט הקלאסי ביותר, הוא השלט המבשר לעוברים ולשבים כי אתם כאן! גם אם החנות נמצאת במרכז מסחרי, בקניון או באזור תעשייה, חשוב מאוד להציב שלט מושך ואטרקטיבי שימשוך את קהל הלקוחות. אותיות תלת מימד הם פתרון מושלם. אותיות תלת המימד מייצרות נראות מרשימה ומזמינה, תוך שניתן לעצב את האותיות על פי הלוגו שלכם. אנו, ב"שילוט מהיר", נשמח לסייע לכם ביצירת אותיות תלת המימד המרשימות ביותר. 

      שילוט עם אותיות תלת מימד

      פתרון שילוט חוץ ופנים – אותיות תלת מימד משמשים כשלט חוץ ראשי מואר לעסק, אך בשל יופיו וייחודו משמש השלט לעיתים גם כשלט פנימי המושך את הקהל להיכנס פנימה.

      גודל השלט  – ניתן לייצר אותיות תלת מימד בכל גודל שתרצו, החל מגובה של 20 ס"מ ועד 2.5 מטר גובה אות, וזה בהתאם למיקום הצבת השלט. 

      תאורת לד לאותיות – תאורת לד לאותיות יהיו מסוג מודלים של סמסונג עמידים בפני מים. בעבר היו משתמשים גם בתאורה מסוג ניאון, אך אלו כבר כמעט לא קיימים ולא משתלמים. תאורת הלד חזקה ואף חסכונית מאוד, ועמידה בפני כל מזג אוויר. ניתן לקבל תאורה בחזית האות, בגב האות "הילה אחורית" ואף בשילוב של שניהם יחד למראה מרשים ויוצא דופן. 

      מבנה האותיות – חזית האות עשויה לרוב פרספקס, חומר אקרילי ייחודי מעביר אור, ומגיע בשלל גוונים.  דפנות עומק האותיות עשויות אלומיניום, לרוב עומק דופן האות נע בין 6-15 ס"מ בהתאם לגודל השלט או האותיות. למעשה אות תלת מימד מדמה קופסת אור צורנית בצורת הלוגו או הפונט של הלוגו עם תאורה פנימית בתוך האותיות. 

      אותיות תלת מימד עם דפנות PVC  – לא משתלם !!! אל תתפשרו על המחיר הזול או איכות החומרים, שכן אתם משלמים כסף רב עבור שלט מסוג זה, וחשוב שישמר לאורך שנים ולא לשנה אחת בלבד.   בעבר היו בונים את דופן האותיות ידנית על ידי חימום חומר  הנקרא PVC אך בשל האיכות הירודה לתנאי חוץ ועם קדמת הטכנולוגיה אותיות מהסוג הנ"ל כבר לא מקובלות לשילוט חיצוני. אותיות תלת מימד מאלומיניום או מתכת נבנות היום באמצעות מכונות כיפוף ממוחשבות ומדויקות המייצרות מבנה אות מכני חזק במיוחד, רמת גימור גבוהה מאוד בעל מראה מרשים שנשמר לשנים רבות. אנו בשילוט מהיר, מייצרים את כל האותיות באמצעות המכונות המתקדמות ביותר בשוק ובזמן הקצר ביותר.

      תיקון שלט – לפעמים עלות תיקון תאורה לשלט, אות שנשברה או חומרים ירודים מצריך לפרק ולהחליף לשלט חדש. ולכן אם בחרתם להשקיע את מירב כספכם בשלט מסוג זה. כדאי שתבחרו בחברת שילוט מנוסה עם וותק רב ולקוחות מרוצים. לחברת שילוט מהיר יש מערכת עיבוד שבבי CNC ממוחשבת ומכונת כיפוף אותיות תלת מימד ומאות לקוחות מרוצים. תהיו בטוחים שתקבלו את האיכות הטובה ביותר שצברנו לאורך שנים. יחס אישי ושירות אדיב לאורך כל הדרך.

      תקציב – מחיר השלט נע בין 1500-2000 ₪ למ"ר. תלוי בסוג האותיות, במספר האלמנטים הבנויים ואופי ההתקנה. 

      התקנות – ההתקנות מתבצעות על ידינו בלבד ולא על ידי מתקינים חיצוניים, כך שאנו מבטחים איכות ושירות לאורך כל הדרך.

      מעוניינים בשילוט לעסק ובמחיר מיוחד?

      השאר פרטים ונחזור אליך בטיל

        קידום אתרים עם לאוס מדיה ואינטראקטיב

        תפריט נגישות