מחפשים שילוט לעסק? אנחנו כאן לשירותכם!

מלאו כאן את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    הדפסה על קאפה

    הדפסה על קאפה יכולה להגיע בכל צורה שעולה על דמיונכם – החל מריבועים קטנים היוצרים אפקט אינסטגרם על קיר חדר הילדים, דרך תמונה משפחתית אהובה לקיר הסלון ועד תמונות מקצועיות העושות שימוש בחיתוך צורני מדויק ובהתאמה אישית עבור תערוכה או אירוע קידום מכירות. זהו הליך חדשני המאפשר תמונה ברורה ואיכותית ובנוסף קל ונוח. הכירו את "שילוט מהיר", חברה מקצועית במיוחד שתייצר לכם חוויה מושלמת באיכות מקסימלית ובמחיר שמתאים לכל כיס.

    מחפשים שילוט לעסק? אנחנו כאן לשירותכם!

    מלאו כאן את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      סוגי הדפסות נוספים

      הדפסת תמונות על קאפה

      אולי אנו זוכרים את שימושה של הקאפה בעבר, אז היא שימשה בעצם חומר עזר למסגור תמונות. כלומר, על מנת לתת לתמונות ממוסגרות גב קשיח ויציב היו מדפיסים תמונה וממסגרים, על מנת לוודא שהתמונה מתוחה – ומחזקים בחיבור לקאפה כדי למנוע קמטים וסימני קיפול. מאז התפתחו טכנולוגיית ההדפסה וכיום ניתן להדפיס ישירות על גבי הקאפה ולהוריד את עלויות ההדפסה, וכמובן לחסוך את הצורך במסגרת. במקרים שבהם ההדפסה ישירות על הקאפה אינה אפשרית, ישנה גם האופציה להדפיס על גבי פוסטר ולהדביק ישירות על הקאפה, כמו שהיה בעבר, אך ללא הצורך במסגרת על מנת לשמור על איכות התמונה. כך או כך, סיום התהליך הוא בציפוי למינציה של התמונה על מנת לתת גימור מקצועי, להגן מפני שריטות ולשמור על עמידות הצבעים לארוך זמן. ניתן לבצע הדפסה בגדלים שונים וניתן גם לחבר בין מספר עבודות הדפסה חלקיות כדי ליצור הדפסה גדולה ואיכותית. 

      הדפסה על קאפה מחיר משתלם במיוחד

      חברת "שילוט מהיר" הינה חברה מובילה בעלת ניסיון רב ועשיר בתחום עבודות ההדפסה על מגוון חומרי דפוס לרבות הדפסות על קאפה. צוות העובדים של החברה מיומן ומקצועי, המשתמש במכשור המתקדם והמשוכלל ביותר בתחום – עובדה המאפשרת לחברתנו להעניק לכם שירות הדפסה על קאפה ברמה ובאיכות ורמת גימור ללא מתחרים. החברה תסייע לכם בעיצוב וביצוע גרפיקה ממוחשבת לכל מטרה, כחלק מעבודת ההדפסה על קאפה בצורה איכותית מהירה, ומדויקת.

      מעוניינים בשילוט לעסק ובמחיר מיוחד?

      השאר פרטים ונחזור אליך בטיל

        קידום אתרים עם לאוס מדיה ואינטראקטיב

        תפריט נגישות