מחפשים שילוט לעסק? אנחנו כאן לשירותכם!

מלאו כאן את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    ארבעת הטעויות הנפוצות ביותר בעיצוב שלטים לעסקים

    מטרת שלטים לעסקים היא להגביר את המודעות של הציבור לבית העסק שלכם, ואין שיטה טובה יותר משימוש בשילוט איכותי. רוב השלטים העסקיים מעוצבים בפרופורציות טובות, מאוזנים בקפידה, צבועים בטוב טעם ומתואמים באופן מושלם עם המסר העסקי שלכם. במילים אחרות, צפויים לחלוטין ולמעשה בלתי נראים. לחברת א.ש. שילוט מהיר יש פתרונות שילוט פנים וחוץ שיתאימו היטב למטרות העסקיות שלכם.

    יש ארבע טעויות נפוצות שבעלי עסקים שוגים בהם כשהם מעצבים שלטים לעסקים:

    1. עיצוב מאופק או אלגנטי;
    2. עיצוב "מתאים", או מתמזג עם הסביבה;
    3. הצגת מידע רב מדי;
    4. והצבת השלט גבוה מדי (עיני הנהגים נוטות להישאר ממוקדות בגובה השמשה הקדמית. שלטים לעסקים שממוקמים נמוך מתאימים יותר להצבה ברחבי העיר, כך שהם נראים בקלות ממרחקים גדולים).

    שלטים לעסקים שבולטים היטב בגודלם, הם תמיד פיסת הנוף המעניינת ביותר בסביבה. זו הסיבה שאנשים שמים לב אליהם גם כשאינם מחפשים אותם. הייתם רוצים שיהיה לכם שלט כזה? תאמינו או לא, זה אפשרי.

    הסיבה לוויזואליות המושכת של שילוט חוצות

    לא כל השלטים העסקיים יהפכו לציוני דרך מפורסמים, אבל לא מזיק לזכור את המכנים המשותפים האלה של שלטים לעסקים שאכן הופכים לציוני דרך. הם דרמטיים. זה יכול להיות בגלל העובדה שהם:

    • גדול מדי
    • ממוקם בצורה מוזרה
    • או מעוצבים בתלת ממד.

    הם שונים, מנוגדים בצורה חדה עם הסביבה שלהם בגלל הצבעים שלהם. כך, לדוגמה, אותיות לבנות כשלג על צלע גבעה בגוונים של חום כהה וירוק.

    סיבה נוספת לניגודיות ייחודית היא אופן ההתקנה של שלטים לעסקים, שממוקמים בסביבות חיצוניות ואינם תלויים על עמוד או לוח אלא מתמזגים עם הטבע, מושכים הרבה יותר תשומת לב משלטים שממוקמים לצד הדרך בגישות קלסיות.

    עיצוב שלטי חוצות בהתאמה אישית

    אם אתם מעוניינים בעיצוב שלטים לעסקים בסגנון ייחודי שתואם היטב את המסרים של בית העסק שלכם, לצוות בחברת א.ש. שילוט מהיר יש ניסיון עשיר בעיצוב שלטים עסקיים בסגנונות שונים, ונשמח לעצב לכם שלט חדש ומדהים. צרו איתנו קשר ונדבר על תכנית עיצוב השילוט העסקי החדש שלכם.

     

    מחפשים שילוט לעסק? אנחנו כאן לשירותכם!

    מלאו כאן את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      לא רלוונטי נוספים

      מעוניינים בשילוט לעסק ובמחיר מיוחד?

      השאר פרטים ונחזור אליך בטיל

        קידום אתרים עם לאוס מדיה ואינטראקטיב

        תפריט נגישות